wtorek, 31 grudnia 2013

Mój Zeitgeist 2013 [My Zeitgeist 2013]

Witajcie w tym ostatnim dniu 2013! Podobnie jak cały świat, tak i ja nie mogę się oprzeć podsumowaniom mijającego roku, szczególnie że przecież jestem maniaczką robienia list. W tamtym roku w podobnym poście dzieliłam się z Wami moimi ulubieńcami, tym razem też to chętnie zrobię, może wypatrzycie u mnie coś ciekawego? :)
Welcome to my blog on the last day of 2013! Just like the rest of the world, I also cannot resist making a summary of the passing year, especially that I am a big fan of all kinds of lists. Last year in a very similar post I wrote about my favorites of 2012 and this time I'd also like to share some things with you, who knows, maybe you'll find something for yourself here? :)

[Uwaga, są to listy rzeczy które polubiłam/przeczytałam itd. w tym roku, ale niekoniecznie zostały w tym roku wydane.]
[Note: these lists are of things I liked/read etc. this year, and these things are not necessarily new or from 2013.]


KSIĄŻKI / BOOKS


FILMY / MOVIES


SERIALE / TV SHOWS


PIOSENKI / SONGS


BLOGI / BLOGS


A jaki był ten rok dla mnie? Bardzo pozytywny i pełen zmian, ekscytujący i zapracowany. Nie mogę uwierzyć, że dopiero rok temu, dokładnie w Sylwestra, Chris poprosił mnie o rękę, a tymczasem jesteśmy już prawie 5 miesięcy po ślubie
Nie mogę się już doczekać co przyniesie ten nowy rok! 
And how was this year for me personally? Very positive and full of changes, exciting and busy. I can't believe that only a year ago, exactly on New Year's Eve, Chris proposed to me, and now we've already been married for 5 months! 
I just cannot wait for what the new year brings!

Na koniec jeszcze małe podsumowanie mojego roku w wersji instagramowej:
And lastly, a small instagram wrap-up of my 2013:



Kochani, dziękuję Wam za odwiedziny w minionym roku i mam nadzieję, że będziecie tu powracać równie chętnie w 2014. Miłej zabawy sylwestrowej i pięknego nowego roku!
Thank you guys for visiting my blog over the past year and I hope I'll see you back here in 2014 as well. Have fun tonight and happy new year!




10 komentarzy:

  1. ojej, jak mi miło, że nawet i ja się tutaj znalazłam! :*
    Zdrowiej kochana! :) i baw się dziś dobrze nawet z chorobą! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jakże byś się mogła nie znaleźć! :*

      Usuń
  2. jejjjuuu nawet Kłejfi się znalazło! <3 <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak z przyjemnością podejrzałam Twój rok, zaciekawiły mnie niektóre seriale, może do nich zajrzę. Z książek niestety żadnej nie znam, za to piosenkę Lorde uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. "Gwiazd naszych wina" mam w planach :)
    Spełnienia marzeń w Nowym Roku i mnóstwa uśmiechu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo super, zdążysz pred filmem jeszcze może! ja teraz wszystkie inne tego autora czytam i uwielbiam!

      Usuń
  5. Wszystkiego dobrego w nowym roku, dużo zdrówka, siły, radości i miłości :)
    Cieszę się bardzo z wyróżnienia :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...