niedziela, 30 grudnia 2012

Mój Zeitgeist [My Zeitgeist]

Witam po raz ostatni w tym roku :) Jak chyba wszyscy, nie mogę uwierzyć że 2012 już się kończy, jego początki pamiętam jak dziś! To niesamowite, że czym jestem starsza, tym czas szybciej ucieka. Ten rok był dla mnie bardzo dobry, może bez żadnych wielkich zmian i zaskoczeń, ale to właśnie w nim sobie cenię - spokój. W tym roku udało mi się zdać trudny egzamin, pojechać na wakacje moich marzeń, rozwinąć swoje zainteresowania, poznać ciekawych ludzi... i przede wszystkim o wiele więcej niż w 2011 roku scrapowałam i blogowałam, co mam zamiar kontynuować! Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny na moim blogu i wszystkie pozostawione komentarze, zawsze robi mi się ciepło na serduchu kiedy je czytam :)

Welcome to my blog for the last time this year :) Like most of us, I just cannot believe that 2012 is coming to an end, I still remember it starting! It's incredible that the older I get, the faster the time seems to be passing by. This year was very good for me, there weren't any big shifts or surprises, but that's why I liked it - it was just quiet. This year I managed to pass a very important exam, go on vacation I had dreamed of for many years, get more into my hobbies and interests, meet new people... but most of all, I scrapbooked and blogged WAY more than in 2011, which I'm planning to continue doing! Thank you so much for coming here and leaving wonderful comments, they melt my heart everytime :)

A co do tytułu posta: jakiś czas temu firma Google ogłosiła swoją coroczną listę najczęściej wyszukiwanych fraz w różnych kategoriach, tzw. Google Zeitgeist. Pomyślałam, że ja też zrobię taką mini listę w kilku kategoriach - na pewno ciekawie będzie do tego wrócić za rok :) A może i Wy znajdziecie dla siebie jakąś ciekawą piosenkę albo film? Zaznaczam, że kolejność pozycji jest zupełnie przypadkowa, a niektóre filmy/kawałki niekoniecznie są z 2012 roku.

When it comes to the title of this post: a few weeks ago Google posted their yearly list of most searched for phrases in numerous categories, the so called Google Zeitgeist. I thought I'd do something similar here - I'm sure it'll be fun to come back to it at the end of next year :) And maybe you will also find something for yourself here, a song or a movie? I just want to point out that the order is completely random and some of the movies/songs etc. might not be super new.


PIOSENKI/SONGS:
FILMY/MOVIES:

SERIALE/TV SHOWS:


I na koniec jeszcze trochę zdjęć podsumowujących mój rok 2012:
And here are some pictures that sum up my 2012:



Podzielcie się jakimiś ulubieńcami 2012 roku w komentarzach!

Bawcie się dobrze na Sylwestra i do zobaczenia w 2013!
Have fun on New Year's Eve and see you in 2013!

6 komentarzy:

  1. Aaaaaaaaaaaaaaaaa! Wzruszyłam się, ja wśród takich gwiazd!!! W ogóle, świetny pomysł podsumowania roku, taki inny niż wszystkie, które widuję na blogach! Piona!
    Ps. Zdjęcie Ciebie i Twojego chłopaka, gdzie są serduszkowe bokehy i masz takie czerrrwone usta jest najcudowniejsze na świecie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no kochana, musiałaś być, ciągle do Ciebie wpadam! :) dziękuję Ci za te wszystkie słodkie słowa :***

      Usuń
  2. oby nadchodzący rok był równie kolorowy!:)) ależ Ci cudnie w czerwonej szmince;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi dzięki, weź bo się czerwienię! :P :*

      Usuń
  3. :)aaaaaaaaaaaaaaaa. Chris i moja Bella!
    bardzo ciekawe podsumowanie:)ze wstydem przyznaje-nie znam żadnej piosenki z Twojej listy, z ksiazkami tez nie bardzo ale za to filmy-chyba dzięki Tobie nie sa mi obce:)
    i ze ten tego zagladasz na mojego bloga-rany, nie wiedizalam:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ej ej, zaglądam i czasem nawet komentuję! lubię do Ciebie wchodzić i zazdrościć ładnych zdjęć :D

      Chris z Bellą świetny, szkoda że nie udało mi się pstryknąć fotki jak się stykali noskami haha

      Usuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...